danaisdana

Hard to start over.

Publicerad 2010-08-13 23:04:03 i Allmänt,

Varför är det alltid så att man står kvar på samma ställe fast man tycker att man kämpar framåt hela tiden. Jag ska inte klaga på mitt liv just nu men jag är uttråkad. Leva i detta tråkiga land, jobba från 9-6 varje dag ink helger. Handla kläder , träffa vänner hem och sova är daglig rutin. Jag vill göra något utflippat i mitt liv. Jag vill leva mitt svensson liv men ändå inte. Jag är 20 år och förvirrad som aldrig förr. Men hur ska man släppa på sina rutiner och tryggheten. Jag har nya drömmar varje dag. Och det sista jag vill är att fastna och ångra mig senare i livet. 


 
                                                    vågar jag ?

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-08-14 15:36:55

sv: Tack Daniella :)



Jag håller med dig, jag vill också leva ett liv, där man slipper jobba hela tiden, jag vill kunna känna att jag lever, utmana ödet och så vidare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela