danaisdana

En riktig vän är en som accepterar din bakgrund, tror på din framtid och älskar dig för den du är.

Publicerad 2010-08-13 12:25:07 i Allmänt,

Har sån ilska i mig .
Förstår inte hur människor kan vara så onda.
Jag och Niki måste vara månadens skvaller.
Vist skiter jag i vad folk har att säga för jag lever mitt liv för mig och igen annan
Men gillar dock inte när det kommer falska lögner in i det hela.
Jag förstår inte heller varför detta är så intressant.
Jag tycket att vi har gått igenom tillräckligt mycket det senaste.
För en gång skull , kan inte människor bara vara stöttande istället för dömande.

Jag tackar gud för min familj och vänner hade inte klarat en dag utan er.

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-08-14 10:24:34

Folk lever som iglar på andras liv, skaller o olyckor tyvärr. Tråkigt men sant att det finns så mkt falska och olojala människor.



Jaså va skoj ;) ska ni ut på stan o festa?

Jag vet inte faktiskt. Har inget planerat. Verkar inte hända så mkt skoj idag faktiskt. Igår blev det myskväll. Kollade på Soraya M fast jag sett den innan.



Aha 2004, de va ett tag sen. Jag gillade att bila. Man ser så mkt på vägen. Men jag är inte flygrädd som du verkar vara haha ;P



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela