danaisdana

belive

Publicerad 2010-08-18 17:10:44 i Allmänt,

Så nu har jag lite tid att skriva. Har velat skriva så mycket men det har vart skit stressigt nu det sista.
Iallafall har dom här två senaste veckorna vart hemska. Jag kan inte riktigt förklara , men allt har vart pain in the as . Igår fick jag nog , allt gick i mot mig så jag gick in på toa ca 10 min för att lugna ner mig. Jag bad till gud att han skulle ge mig ett tecken på att allt skulle bli bra. Efter några djupa andetag gick jag för att hämta kaffé.
När jag kollar ner i min mugg så ser jag att detta har formats av bubblorna.



Just nu går jag runt och ler för jag vet att allt kommer bli bra :)




Det är ett hjärta i mitt kaffé
Lite långsynt kanske men jag ser det som ett tecken.

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-08-19 14:27:11

Härligt där med hjärtat ;D absolut ett gott tecken!



Ah clio dom är ju lite små iförsig. Hundkojjor hihi!

Hoppas du hittar en bil du ser DANNI på nu då ;D



Aha va skoj. Hoppas Alex blir glad över överraskningen då. Får berätta sen hur de gick o va ni gjorde, blev änna lite nyfiken hehe!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-19 14:45:27

Sv: skapa minnen får man ju göra, det är sjukt att döden finns i överhuvudtaget.

Hoppas allt är bra med Daniella

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela