danaisdana

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-04-08 11:23:20

Hehe okej va bra.

Men du är fastanställd då lr?



Det är det jag hatar just nu när jag pluggar att bara ha ett extrajobb. Att aldrig ha ett fast, då kan man inte höja upp sin årsinkomst, inte kunna ta lån och inte kunna höja upp sin föräldrapenning om man vill ha ett barn till inom sin tid. (om allt går bra så pratas de väl om ett barn om kanske 2 år) Så därför ska pojkvännen försöka fixa ett jobba till mig nu så jag kan höja uipp mig o så att vi kan köpa i Kärra till hösten. Ger upp med studierna för tillfället. Blir så trött på dom o många säger de att studier på komvux är mkt svårare än på gymnasiet. Jag tycker det är en väldig skillnad o kriterierna är mkt högre på komvux (tråkigt nog) Så ovanligt mkt press o stress hela tiden. Annars är ju mitt mål (som jag haft dom senaste 6 åren att gå socionomutblidningen, jobba på ett hem med ungdomar o droger. Men just nu känns det långt borta. En dag i taget ;D



Du själv då? Hur ser dina planer ut?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela