danaisdana

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-04-07 09:42:02

Skojsigt, va ni på Vasa o Parken?

Vad är det du jobbar? Och med vad?

Ja jag hade det mysigt o trevligt också. Men jag var vårklädd o när solen gick ner frös jag ihjäl hehe.

Annars är allt bra. Försöker hitta ett annat jobb som erbjuder mer timmar än det jobbet jag har nu. Är hemma med Elias denna veckan, han har ögoninflammation.

Själv då? Jobbar du varje dag lr?

Postat av: Hellan

Publicerad 2010-04-07 12:31:36

Aha okej.. Jag gillar inte Parken. Småbarn, sliskiga killar o gängklillar som springer runt o spelar över o bråkar med varandra. Kommer inte ens ihåg va jag gjorde när jag fyllde 20. Det är ju 3 år sen nu. Men tror jag va på systemet iallafall bara för sakens skull hehe ;)



Okej, men det låter som ett bra jobb ;) då lär du ju få en bra lön också.



Nja det är mest extrajobb, men jag får mindre tider nu än jag fick i början så de går inte ihop ekonomiskt längre för ajgs tuderar ju också och det ger inte många kronor tyvärr. Men pojkvännen har en del kontakter så han ska försöka lösa ett jobb till mig nu som är på G. Hoppas det blir snart bara för mitt sommarlov börjar om 1 månad o då har jag NADA inkomst puuuust ;(



Det ska jag göra ;D (han är alltid sjuk på nåt sätt hela tiden stackaren)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela