danaisdana

Var hemma ...

Publicerad 2009-09-04 13:18:43 i Allmänt,

Var hemma på rasten och gjorde mig en god lunch , är så trött på all skräp mat jag trycker i mig varje dag. Jag och pettro  har bestämt att vi ska ut och gå med stavar, det finns ju inget mysigare än att gå i rask takt nu när hösten närmar sig också :).

Denna höst ska jag spendera all min tid åt dom jag älskar. Håller på att leta lägenhet nu också men va i h****e var svårt det är. Funderar starkt på att köpa en lägenhet istället och då är det ju lättare att få där man vill bo också. Men vart ska man bo då? Kanske lite utanför gbg men inte för långt bort :)

Kommentarer

Postat av: karolin chambel :)

Publicerad 2009-09-04 13:32:19

flytta till mig älskaling linköping ligger utan för gbg iallfall :)

Postat av: Daniella

Publicerad 2009-09-04 13:34:21

nehe du inte så långt bort :p Kanske kungälv elle något haha

Postat av: Petronella

Publicerad 2009-09-10 14:25:39

Hm känner att de är dags att börja röra på oss stax kössen

Postat av: Rebecca

Publicerad 2009-09-16 12:22:01

Lägenheten ovanför min ska nog snart vara ledig :D haha. fast alingsås kanske är lite långt bort för dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela