danaisdana

Måndag

Publicerad 2009-09-14 12:30:50 i Allmänt,

Så var det måndag igen. Helgen har vart jätte trevlig synd bara att jag jobba, var så trött hela tiden. Men fick ialla fall firat Bella :). Hjälpte henne hela dagen med middag och sallad . Maten var supergod och allt annat var verkligen perfekt. Grattis igen min pärla <3.  

Söndagen var inte lika lyckad men senare mot kvällen träffa jag dom bästa för att kolla på fotboll, var skönt att sitta i kylan lite och koppla bort allt annat för en stund. Sedan var det bara att bege sig hem för att återligen sova igen. Idag ska jag bara ta det lugnt. Hem och laga en god middag till min far och bror. Äpplepaj med vanilj sås och en bra film blir det naturligtvis med.


Det blir köttfärsbiffar fyllda med feta ost och oliver, sedan en smulig äpplepaj.
    














Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela