danaisdana

Lördag

Publicerad 2009-09-05 10:40:40 i Allmänt,

Nu har jag precis duschat och sminkat mig. Ska träffa min älskling idag :) Måste hinna trycka i mig frukost , jag hatar äta frukost men jag är illa tvungen för annars blir jag grin olle hela dagen.

Gårdagen var jätte mysig hämtade upp Maria , Petronella , Isabell och Jemilia åkte in till stan. Satte oss på café och pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan vidare till vårat stammis mc skulle åkt ner till eriksberg och vira in oss i filtar men det blåste allt för mycket så stanna i bilen för att äta mozzarella sticks. Mozzarella sticks is the shit det tycker i alla fall Håkan mozza (Jemilias singnatur på kvittot ) haha. Nu måste jag hämta upp svärmor .

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela