danaisdana

Bakelser och Bella bulle

Publicerad 2009-09-18 10:15:35 i Allmänt,

Det bestod hela min dag med igår. Hämtade upp Bella vid halv åtta, vidare hem till mig för att kolla på idol som vanligt. Var tvungen att köpa med oss lite gott från coop. Bella köpte massa choklad och jag en bit prinsess tårta jag är helt galen i bakelser :). Alltid vart ett kakmonster sedan jag var liten. Men gillar ej för söta grejer vill helst ha oliver och kex och stuff. Maria retar mig alltid för min smak men jag tycker inte det är gott att tugga på stenhårda godisar som smakar kemikalier haha. Anyway idag bär det av till orust med tjejerna , ska bo i en stuga och bara gotta oss :)






Ciao Ciao

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-19 15:19:06

Hoppas ni får det skoj flickor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela