danaisdana

Tisdag

Publicerad 2009-10-20 11:29:31 i Allmänt,

Nu sitter jag här på mitt kära jobb igen , fick lite sovmorgon i dag synd bara att jag vaknade pigg klockan nio. Igår åkte jag till läkaren pga av att jag blivit döv på ena örat. Blev skit rädd så mommo följde med mig till backaplan , satt där i ca 15 min så kom läkaren in i rummet . Han kollade på mig och mumlade något jag inte förstod. Jag kollade på honom och frågade va han just sa. Det var en liten gubbe som var skåning och det han försökte säga på den värsta skånskan var öroninflamation. Skit kul verkligen . Efter akuten blev det sushi som vanligt och sarli kom ner för att säga hej. Gick en promenad på kajen vidare till café villan och hälsa på kusinerna som kollade på ifk matchen . Sedan var det raka vägen hem för att sova.


Bilder från ladies night i scandinavium. Grymt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela