danaisdana

Tisdag

Publicerad 2009-10-27 10:21:38 i Allmänt,

Har inte hunnit att skriva ihelgen har vart för mycket jobb :(. Som sagt har inte hänt så mycket i helgen utan bara tagit det lugnt efter jobbet. Gårdagen var där i mot den bästa på länge återkommer mer med det och bilder :). Nu sitter jag på jobbet och det finns inte mycket att göra , kom till jobbet klockan nio och det började med att sätta sig med gubbarna i fika rummet för att äta bullar och prata .. Sedan var det bara att återgå till kontoret för att bläddra på nätet. Nu vill jag ha något att göra för tiden går ganska långsamt.


Fick glada nyheter igår också så nu är allt på rätt spår igen :) Åter kommer till det med haha :)


Nu ska jag sysselsätta mig på någotvis , har redan städat så det blir väl att åka iväg för att fixa lite saker.,

Ciao Ciao

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2009-10-27 11:44:09

sv: huhu jaa verkligen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela