danaisdana

Run this town

Publicerad 2009-10-22 10:45:46 i Allmänt,

En dag kvar sedan kommer min min busiga Karoline till gbg. Saknat henne otroligt mycket och nu äntligen stannar hon en heeeeel vecka istället för ynka två dagar :D. Men tyvärr så jobbar jag helgen men det stoppar inte mig för att återförenas med mina bortsprungna vänner som har fullt upp i sina vuxen liv. Haha. Allt kommer nog vara i sin vanliga ordning , prata i mun på varandra , berätta allt som hänt under tiden alla vart ifrån varandra. Skratta tills vi gråter och ibland blir det lite gap där i mellan också , jaa det kallas vänskap :) Nu måste jag kila iväg på lunch är sjukt hungrig idag.. Ciaaaoo




 

 

Kommentarer

Postat av: Jemilia

Publicerad 2009-10-23 22:35:55

Ja verkligen och fort går det. Absolut, kollade på vinter jacka idag så nu inväntar jag bara min lön och sedan kan jag absolut vara ute och promenera hur mycket som helst.. så det gör vi jätte gärna =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela