danaisdana

Kvinnan i mitt liv

Publicerad 2009-10-19 21:35:43 i Allmänt,

Hon är min själsfrände mitt hjärta och min andra halva. Det är hon som står mig närmast i hjärtat och det vet jag att hon alltid kommer göra. Hon kan förstå / prata / diskutera / skratta / visa / förklara på ett sätt som ingen kan. Det räcker med att hon bara tittar på mig så förstår jag precis vad hon menar. Och aldrig skulle jag dömma henne för något jag skulle bara finnas där för henne vad som än gäller. Och världens bästa pojk har hon som gör henne lycklig <3

Jag är så glad att jag träffa på henne nyårs afton 2004. Tack gode gud att jag har dig i mitt liv.
 

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2009-10-19 22:30:51

ja va vore livet utan vänner!!!!!

Fin blogg du har=) kram på dig!

Postat av: Sansie

Publicerad 2009-11-07 19:23:01

Söt, vad heter hon? har hon någon blogg? Vilka bloggar läser du?

Postat av: Daniella

Publicerad 2009-11-10 09:16:25

Vist är hon :) Maria heter hon , nej hon har tyvärr ingen blogg. Läser nästan bara Katrins blogg nu för tiden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela