danaisdana

Fredag

Publicerad 2009-10-30 12:48:26 i Allmänt,

Shit vad trött jag är idag. Mina ben viker sig när jag ska gå , jag vill soooova men har massa att fixa efter jobbet. Hinner iallafall lägga mig ner i hela tjugo min för att sola :).  Ikväll blir det som tur är en mysighemmkväll hos karro , ska fixa naglar/ögonbryn/dricka vin och mysa hela kvällen. Mina tjejer är bäst i världen :)

Fick hem mitt fina armband igår som jag beställde på http://krimskrams.fashionblogg.se/ . Kom med idéer på vad jag ville ha och titta så fint det blev..



Det är ett skinnband med berlocker , hon fixade änglar och kors som jag ville ha :)


Mina gamla armband , peace märket från raglady. Capre diem- nelly
och det svarta armandet med silver är köpt i montenergro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela