danaisdana

Tordag

Publicerad 2009-10-29 10:13:32 i Allmänt,

Gårdagen var det sushi som vanligt med helan och halvan ( Mommo , Pettro) . Pettro har snart tvingats färdig till att gilla sushi hon köpte till och med hela tre bitar , och en halv skål soppa. Men hon fick lite panik när wasabin dök upp under räkan haha. Efter det blev vi lite to much inside spionerande musketörer , våran tysthet och smidighet är inte våran främsta sida ialla fall :). Kvällen slutade hos en mindre glad och stressad Karro. Gap var det och kläder flög lite var stans , hon och Bella skulle ut på stan en sväng. Det slutade i alla fall med att jag fick med alla i bilen och en lugn Karro som hade målat alla sina naglar utan tummen . Karma kallar jag det :) .

Och jag är så glad att det äntligen snart är fredag 12dagars arbete utan vila så skriker min kropp efter sovmorgon. På lördag ska jag inte låta NÅGON förstöra min sömn :). Men lördag blir det också paty min älskade mommis fyller 20 :D:D



På jobbet.


Alltid kaffe <3

Kommentarer

Postat av: Petronella

Publicerad 2009-10-29 17:15:09

du e la för härlig hjärtat!

Postat av: Jemilia

Publicerad 2009-11-10 11:02:09

Var det längesen du köpte den tröjan och vart? =) Snygging i glasögon =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela