danaisdana

Tisdag

Publicerad 2009-11-03 13:00:04 i Allmänt,

Jag sitter på boplats och letar efter en lägenhet till mig och älskling. Men det finns ju inga bra :(. Sökte ialla fall på lägenheter som inte ens är klar byggda än men bättre att vara i tid :). Har redan vart och kollat på lägenheter men dom ligger mitt i gröten så nu kollar jag en bit ifrån , hoppas att det dyker upp något bra snart. Tänkte åka till ikea för att shoppa till hemmet , har redan fixat ett matbord och ett Köksskåp i mörkt trä. Har säng ett annat skåp i mörkt trä också , så nu är vi en bit på vägen iallafall. Vill verkligen flytta NU men men måste vänta på något bra innan jag gör något förhastat och älskling måste ju se hur vi ska bo med :)


Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2009-11-10 12:45:04

Är det Nikola du ska flytta ihop med lr?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela