danaisdana

Tisdag

Publicerad 2009-11-10 09:34:56 i Allmänt,

Nu skriver jag igen. Har verkligen inte haft någon lust att skriva på min blogg. Sur och förjävlig har jag vart men nu är den roliga veckan över som tur är. Slutade klockan fyra igår så hade lite tid över att göra annat som jag inte hinner i vanliga fall. Men först var det sushi med Mommis. Åkte sedan vidare till IKEA och jag blev helt galen i allt där så fick i alla fall köpt tre propp fulla påsar med inredning och köksprylar. Nu är bara frågan vart jag ska ställa allt för nu har jag tusen grejer i mitt rum som jag ska ha när jag flyttar . Men jag känner att det är en lägenhet på gång :).  Var helt slut efter en timma på ikea så vi åkte hem och myste i Pettros säng. Efter en stund blev vi alla sugna på godis , åkte ner till ica maxi . Efter ett konstigt beskéd där nere så blev vi alla tankspridda.

Mer blir det men i morgon...



 

 

 

Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2009-11-10 13:22:25

Okej va roligt för er :)

När kommer hahn hem då?



JAg o Elias bor i Lången. Kanske inte det bästrta. Men jag trivs idag med min livssituation mycket bättre än när jag satt låst borta i Frölunda.

Det är jag o min lilla groda nu bara ;D

Postat av: cicci

Publicerad 2009-11-10 20:33:09

Caio Daniella!

Vad e det för lgh du söker? Jag har en 3:a över på Hisingen.... förstahandskontrakt, men det en snabba puckar som gäller isf.hör av dig om du e intresserad=)

Din Moster har nummret..(vill inte skriva det här)



kram på dig Cicci

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela