danaisdana

Måndag

Publicerad 2009-11-23 17:43:31 i Allmänt,

Sorry har vart usel på att uppdatera men just nu har jag lagt ner hjärta och själ i mitt underabara jobb. Nya överasskningar varje dag mer löneförhöjningar och ett underbart tidsfördiv i sitt liv. Jaahopp hoppas detta fortsätter i rätt spår nu-! . Ska till frissan i morgon , tänkte göra något anorlunda för en gång skull  , självklart kommer jag ladda upp bilder  :). Har fått massa erbjudande på lägenheter också så på onsdag vet jag mer om jag tackar ja till den finaste lägenheten eller inte , mer om det på onsdag . Ikväll ska jag träffa mina två älsklingar BochM :D .. CIAO

Kommentarer

Postat av: Jemilia - Mamma till Desandro

Publicerad 2009-11-24 09:14:59

Vad du är söt Daniella och Tack så mycket! Varit hoss frisören en? Vad blev det för nytt? =) Vad gör du i veckan då fina du? Om det är regnfritt så kan vi kanske ta en promenad i veckan eller nästa vecka =) Om du vill?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela