danaisdana

Ljubavi

Publicerad 2009-11-26 11:51:16 i Allmänt,

Är sjukt taggad till helgen och kan inte förstå att det redan är fredag i morgon :D. Min finaste älskling kommer i morgon och guuuud va jag har saknat min tjockis kommer pussa ihjäl hans goa kinder. Men ska nog träffa han senare på kvällen, för först är det krök hemma hos Bella i hennes bar. Sedan in till stan för att möta upp alla andra. Jag är ialla fall beredd på att släppa loss helt och dansa som aldrig förr . Jag vet att mina busungar är lika taggade som jag. Outfiten är redan klar , håret är fixat så idag ska jag bara hem och fixa ögonbryn och naglarna.

Måste till bilverkstaden med min lilla pärla hon vill inte starta ibland jätte irriterande när man har bråttom tex till jobbet osv. Hoppas dom fixar henne snabbt bara :) Får ha pappas bil än så länge.


Idag ska jag bara vara hemma. Mamma ska göra grekisk mat sedan hjälper hon mig att betala alla räkningar. Som avslappning efter dagens arbete ska vi bada i badtunnan. Sedan fixa det sista in för helgen :) Skriver här igen på måndag och berättar hur helgen sett ut. ciao




Kommentarer

Postat av: karro

Publicerad 2009-11-26 18:08:45

Jag kommer fan alltid hem när du ska betla räkning, jag och dina räkning kommer alltuid ihop bra va en bra sak och en dålig haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela