danaisdana

Fredag

Publicerad 2009-11-13 11:31:19 i Allmänt,

Var ganska pigg igår efter jobbet hade städat och donat hela dagen. Men trots all stress och städandet så var jag i allafall på humör. Åkte och hämta Mommis och Marko i majorna sedan vidare för att hämta min Pica i länsman. Vi drog till Bk och åt efter det en tripp upp till ramberget för att träffa Jonna och Challe. Satt och prata en stund men sedan begav vi oss hem för alla va trötta.

 På kvällen sitter jag med familjen och kollar på comedy fight club och allt var som vanligt och ganska pigg var jag fortfarande. MEN när jag la mig i sängen börja allt gunga och en otrolig magsmärta fick jag (va i helvete händer nu?). Börja frysa som bara den och la på mig tre täcken. Där under ligger jag i fosterställning och fyser och svettas samtidigt och allt gungar, har aldrig vart med om något liknande. Blev så rädd att jag ringde min lillebror så han fick komma ner och lägga sig bredvid mig . Tårarna bara forsar och jag känner att jag inte längre nästan är vid medvetandet. Min lillebror klia mig på ryggen som han alltid  bruka göra när vi var små och efter en stund kände jag mig lugn. När jag var på akuten för att ta den jävla sprutan sa hon att man kunde få lite feber , LITE ? uuush hade jag vetat det hade jag nog aldrig tagit den. Min lillebror kunde ialla fall lugna mig. Han sa till mig att jag skulle säga till när jag hade somnat (så sa han alltid när han var liten med) efter en stund blev jag jätte trött och somna till min lillebrors sussande.

Imorse när jag vaknade mådde jag bra. Ingen feber men snurrig. Hoppas detta går över snart!

Kommentarer

Postat av: Jemilia

Publicerad 2009-11-15 08:51:34

Så söta syskooon =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela