danaisdana

Tankarna

Publicerad 2009-11-11 16:45:54 i Allmänt,

Undrar över hur länge smärtan kommer vara kvar ? Hur länge ska man gå och grubbla på det. Man försöker vara stark och se glad ut men det funkar inte alltid att gömma allt inom sig. Önska jag kunde förklara , jag vill bara skrika hur orättvis allt igentligen är. Men få väl se det som ( Det som inte dödar dig gör dig bara starkare). Är otroligt glad över dom vänner och familj jag har runt omkring mig och min älskling som stöttar mig till 100. Allt annat i mitt liv är underbart men detta tog en bit av mig. Jag har lärt mig att jag aldrig ska ta något för givet för det kan försvinna lika snabbt. Hoppas att alla tar vara på sitt liv . Lev inte för någon annan för det är ditt liv och du ska dö din egna död.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-11 17:50:15

People change - Things go wrong - Shit happens - Just hold on - Life goes On !!



Be Strong Daniiii !! I Know You Are ! :)

Postat av: Daniella

Publicerad 2009-11-11 22:01:32

Sant :) Man får ta livet med en nypa salt och bara resa på sig. Man kan ju bara göra allt bättre :D

Postat av: Jemilia

Publicerad 2009-11-12 12:03:57

Låter hur bra som helst ju och när jag läste om den i din blogg verkade den jätte mysig. Fast lite för stort att börja med och lär bli på tok för mycket arbeta med så mycket ytor och trädgård, fast det kan vara myspys ändå. Lägenheten i Kungälv då, ska du kolla på den med? Söker lite smått bara är inte så aktiv just nu fast böjar nog söka mer snart. Så vi har inga roliga nyheter att berätta om lägenheter enu =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela