danaisdana

We can do it all night

Publicerad 2009-07-28 10:31:57 i Allmänt,

Inatt fick jag inte mycket sömn för jag hade två apor (Mommo,Karro) bredvid mig , Dom trodde att dom viska så snällt för att Danella skulle upp och jobba klockan 05:00 . Men eftersom båda  är halvt döva och knappt kan höra sina egna röster så tror dom att dom viskar fast dom igentligen SKRIKER. Tills slut fick jag säga till dom att stänga av datan för den lös som en strålkastare i rummet och sedan att dom skulle sluta tjata så mycket som just dom två är experter på. Vaknade ialla fall på rätt sida i morse :)

Idag blir det jobb till 15:00 sedan hem och prata med mitt hjärta. Sedan blir det mys med Sandra och Mommis :)

Mina små apor ole och dole :)



Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela