danaisdana

Finally

Publicerad 2009-07-25 09:53:39 i Allmänt,

Efter all plugg,slit och tid har jag äntligen fått mitt körkort . Den värsta huvudvärken har släppt och för en gång skull i mitt "vuxna"  liv känner jag mig fri . Jag kan ta mig precis över allt utan tänka på tider och försenigar m.m. Och nu ska självklart mina älsklingar  få sluta åka kollektivt :)

Igår fyllde Tess 22 hon hade bjudit hem alla tjejer hem till henne . Det var ett tag sedan man pratat eller sett varandra men känns skönt för att även om vi inte ses varje dag  eller pratar  så är det alltid det samma mellan oss. Hann inte prata så mycket med alla dock , för jag skulle upp och jobba tidigt på morgonen , Men det var trevlig så länge det vara :)




Fick rosor och Champang när jag kom hem <3



Här sitter vi på La bella och äter ..


Min moster och mamma i borås :)

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2009-07-25 10:19:00

grattis till körkortet gumman! Du e grym

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela