danaisdana

Long time no see

Publicerad 2009-07-30 13:41:40 i Allmänt,

Denna veckan har vart helt underbar , den har vart lite över det vanliga. Impulsiva idéer ger goda resultat :). I tisdags tog jag med Bella, Karro och Mommo på en liten road tripp. Vi åkte upp till tjörn och satte oss precis vid havet, jag hade gjort baguetter och köpt kakor . Vi satt och prata om gamla minnen som jag och bella vart med om just på tjörn . Bella fick sin först fylla på 2,5 det tog henne nästan tre timmar för att bara dricka upp två öl haha :) . Det var där vi börja tjuv röka också, vi gick så lång in i skogen man kan tänka sig , vi vek ihop pinnar och satte sedan cigarretten där i mellan för att inte mamma eller någon skulle märka att vi lukta rök om fingrarna .Vi var alltid ute hela nätterna och sov bort dagarna . Jag önskar att jag bara kunde få uppleva dom tiderna igen.









Kommentarer

Postat av: Hellan

Publicerad 2009-08-05 00:44:59

Tyckte väl att de va Kola badet på bilderna hehe ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela