danaisdana

Längtar

Publicerad 2009-07-26 16:19:53 i Allmänt,

Detta blir ju bara värre och värre för varje dag som går, jag kan VERKLIGEN inte sluta tänka på Montenegro. Jag har försökt att tänka posetivt , jag har försökt att insé att jag faktiskt bor i sverige och det är det land jag alltid har älskat. Men i Montenegro fick jag se en helt annan livstil och man kännde sig så fri och att du för en gång skull hade en själ i din kropp, jag ville verkligen inte åka hem :(. Och när man viste att man närmade sig sverige igen fick man en känsla som att man hade en stor sten i magen och någon tryckt ner en strumpa i din hals. Jag hoppas att detta bara är någ:on svacka jag kommit in i . Det som räddar mig just nu är att tjejerna och jag åker till Kroatien i augusti :)











Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela