danaisdana

Allt är i sin vanliga ordning

Publicerad 2009-07-23 13:25:23 i Allmänt,

Är fortfarande fruktansvärt trött på sverige men just idag kan jag inte hjälpa att tycka det är rätt skönt med regn och kyla. Hade jag haft min semester nu som dom flesta har hade jag åkt så lång bort som möjligt.

Gårdagen var det jobb till 18:00 och klantiga
jag hade glömt jobb nycklarna hemma och jag är sista man härifrån , fine  jag bor bara fem min från jobbet men jag hade ingen ork att promenera hem och sedan tillbaka , jag funderade starkt på att lägga mig med alla grönsaker . Men efter en stunds funderande ringde jag min kära moster som kom och lämna nycklarna . Åkte hem efter en stund , tog mig ett bad sedan  la jag mig i sängen , men jag har legat i min kära säng i en vecka nu utan att resa på mig . Fick panik och börja städa istället. Sedan kom mina tre älsklingar . Maria, Bella och Karro och terroriosera mig mitt i allt . Blev mycket prat och sedan en promenad med Tiff .

Idag hoppas jag på bio :)

Ciao Ciao                                                

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-23 13:28:19

Kul att du börjat blogga! Vi ses hos Therese imorgon <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-23 14:05:45

VA DU ÄR DUKTIG :D älskar dig

Postat av: Karolin Chambel

Publicerad 2009-07-23 17:07:30

Älskling ad duktigt du skrier, skit bra gillar det redan detta blir en länk från min blogg : d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela