danaisdana

Torsdag

Publicerad 2009-12-10 10:55:27 i Allmänt,

Jag hade så konstiga drömmar inatt. När jag vakna viste jag inte om det hade hänt eller inte men gud vad glad jag blev när jag insåg att det bara va en dröm. Somna jätte tidigt igår så har sovit i många timmar och då sover jag hårdare och drömmer mer. Jag behöver max 6tim om jag sover mer blir jag bara ännu tröttare.

Men idag kan jag inte ligga hemma och sega för idag ska jag och min bror städa hela huset och laga mat. Han har verkligen vart en ängel dom här dagarna och har inte tjafsat en ända gång. Mamma och pappa var oroliga att vi skulle slå ihjäl varandra haha men min lillebror har mognat ganska mycket och inser att han inte kan vara kaxig och uppkäftig längre. Men nu vill vi inte vara ensamma längre och längtar så mycket tills i morgon


Ciiiiiiiiiiiaaaaaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela