danaisdana

Tisdag

Publicerad 2009-12-01 09:53:52 i Allmänt,

Jag vet inte vart jag ska börja men kan säga såhär att helgen va helt underbar. Jag är kär som aldrig förr. Träffade massa gamla vänner på stan och dom har inte heller sett mig så lycklig någonsin. Men jag känner att allt börjar ta sig till slut och att jag kan lita på min magkänsla att detta blir bra.

 Lördagen var vi alla tjejer helt slut så det blev mys på hög nivå med hela tre pizzor. Söndags låg jag bara hemma och mådde dåligt men orkade inte åka upp till akuten, men på måndagen blev det bara värre så efter 5tim på kvinnokliniken fick jag komma in till en läkare. Som tur va fick jag gå före alla andra annars hade jag nog fått sitta 8tim. Fick ialla fall starkare tabletter  åkte sedan hem trött och grinig. Sov iallafall gott i natt och den mesta värken har släppt, så nu är jag pigg och glad på jobbet igen. Nu ska jag städa kontoret sedan iväg på lunch. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela