danaisdana

Tisdag

Publicerad 2009-12-29 11:40:05 i Allmänt,

Ush har verkligen vart skit kass på att uppdatera i bloggen men under julen har jag bara spenderat min tid med familj , vänner och älskling. Och självklart har jag vart inne istan och unnat mig massa fint.  Köpte den nya Mascaran som vibrerar (mascara maybelline pulse perfection) har inte testat den än men har hört att den är grymt bra.

Har lite panik nu när nyår snart är här (vadihelveteskamangöra?). Har inte fixat någonting och det fanns ju ingen fin klänning inne istan heller. Nyår är något som jag tycker är otroligt överskattat men självklart vill man ju inte se ut som en bonnlurk heller. Som tur är har jag min personliga assistent som kommer göra en dunder snygg sminkning på mig. Så nu gäller det bara att hitta en klänning så är jag på banan igen.  Får leta en sista gång i morgon :)

Idag ska jag ialla fall med min kusin för att äta grekisk mat. Hans kompis äger restaurangen och min Mommis jobbar där. Kommer nog sitta där en stund sedan vidare hem till min älskling :)

Ciaaaoooo

Kommentarer

Postat av: Jemilia - mamma till Leon

Publicerad 2009-12-30 11:28:14

Hej hur har julen varit? Hur mås det?



Vilken restaurang? Man kan inget annat en att bara ÄLSKA grekisk mat =D



Föresten fungerade mascaran?



Pussar och kärlek från mig och Leon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela