danaisdana

Tisdag

Publicerad 2009-12-08 20:40:04 i Allmänt,

Har precis gottat ner mig i soffan med täcke och massor av kuddar. På vägen in till vardagsrummet passera jag köket ,det är kärlek i det rummet :). Var sugen på allt, så viste inte vilket skåp jag skulle börja med. Har ju en del choklad efter stjärnvinsten på lisseberg. Men jag var inte sugen på det heller . Efter att gått i alla skåp ungefär 10ggr blev det - Oliver, nachochips och daim :D. Det som fattas är min tjockis så klart men ikväll nöjer jag mig med alla bra program som kommer . Ciaao

Kommentarer

Postat av: karolin chambel

Publicerad 2009-12-09 05:24:39

YOO HOMIE!! I MISS YOU. KOM PÅ EN ROLIG SAK, TYCKER VI ALLA TJEJER SKA GÖRA NÅGOT GALET, TYP TA EN KRYSSNING ELLER TYP ÅKA TILL KÖPENHAMN! RING MIG SÅ FORT DU KAN LOVE HAR EN SAK JAG VILL FRÅGA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela