danaisdana

Tankar

Publicerad 2009-12-08 09:58:13 i Allmänt,

Nu sitter jag här på jobbet och dricker kaffe. Jag har verkligen inget att göra och jag är så trött på att sitta och kolla på internet hela tiden. Men efter lunch lär allt rulla igång igen.

Idag känner jag mig splittrad eller lättare sagt att jag har ungefär tusen tankar i mitt huvud. Jag vill verkligen men det är inte jag som bestämmer. Undra hur allt blir i så fall ? . Det åter står att se det med. Ush hatar att ha massa tankar men inga svar. Men om några dagar har jag svar på mina tankar förhoppningsvis.

Fick sms av min älskade pappa nyss. Han och mamma är i egypten och gottar sig. Där nere är det ganska varmt (som en svensk sommar) tänk att få komma i från Sverige lite för att njuta av friheten och slippa allt gnabb här hemma. Jag skulle också kunna tänka mig att åka. Men jag vill helst till montenegro igen så jag få hålla mig hemma ett tag till. Skulle gärna vilja ha mer tips man kan åka ? Helst där det inte är så mycket turister. Nu måste jag sitta med tråkiga fakturor . Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela