danaisdana

Ph på hemmaplan

Publicerad 2009-12-18 00:29:03 i Allmänt,

Dagens sms. Jag ligger i min säng och försöker sova så får jag plötsligt ett sms från min älskade vän Petronella.


Pettro: Jag tror du var en bonde i ditt förra liv !
 
Jag fatta ingenting men svarade iallafall.¨

Jag: Varför detta då?

Pettro: Jag ser det framför mig! Blå hängslenbyxor och en liten gitarr. Ocj joddlar i skogen och typ nynnar på låtar hela tiden!

Jag: Jag tror du var kon i mitt stall !

Pettro: hahah FUCK you haha

Eftersom att Pettro har en tendens att klaga blev mitt sista sms.

Jag: Jag hör dig knorra hela tiden när jag öppnar dörren till stallet. Där står du butter hela dagarna och grymtar och muar på alla som går förbi hahha

Fick mig ialla fall ett gott skratt innan jag somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela