danaisdana

JUL

Publicerad 2009-12-04 11:51:52 i Allmänt,

Igår hade jag, Isabell och Maria julmys. Vi skulle baka peppakakor och lussebullar men det sluta med att vi åt upp pepparkaksdegen och vi glömde sockret i lussebullarna så istället blev det lussemackor. Vi delade dom på mitten och la smör. Smakade precis som nybakat bröd. Väligt lyckat må jag säga men jag bryr mig inte om lussebullarna utan hade en underbar stund med dom som står mig närmst i hjärtat, när jag är med dom släpper jag allt runt omkring för att bara ägna min tid för mina vänner och att alla ska ha det bra :). Pappa satte på jumusiken och fixade granen så nu hänger det polkagrisar och massor av fint i granen, det ända som fattas nu är snö. Jag önskar verkligen att vi får en vit jul iår.


Har äntligen fått tillbaka mitt såkallat julhumör. Jag är ingen grinchen längre :D

Kommentarer

Postat av: Jemilia - Mamma till Desandro

Publicerad 2009-12-04 17:32:52

Jag brukar köpa pepparkaksdeg och vägrar göra pepparkakor, degen är till för att ätas det är såååå gott!!!! stort plus till er :P

Postat av: cicci

Publicerad 2009-12-05 14:31:03

hoppas oxå att vi får en vit fin jul...! så trist att det typ e samma väder på julen som det e på midsommar...Vi i Götet har ta mig fan bara en årstid å det e regn...!

Postat av: Jemilia - Mamma till Desandro

Publicerad 2009-12-07 12:55:25

Sökt lite granna fast inte jätte aktivt haft lite annat på tankarna nu och inte haft tid att tänka på det. Skall se nu om jag hittar några intressanta för det. Hur går det för dig då hjärtat?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela