danaisdana

Helgen

Publicerad 2009-12-18 11:51:59 i Allmänt,

Idag ska jag hem till Bea och fixa naglarna eftersom det inte blev av sist. Måste bara hem och byta däck på min lilla pärla (bättre sent än aldrig). Svin kallt är det ute och jag åker slalom ute på vägarna.  Efter jag vart hos Bea ska jag träffa min bästaste Mommis hoppas jag. Har vart utan henne en hel dag (PANIK). Efter allt jobb stress och ompyssel ska jag hem till min tjockis. Jag ska sitta som ett plåster på han hela kvällen. En slapp fredag ilove it.

Lördagen ska vi ha julbord med jobbet. Det är en överassking vad vi ska göra men jag vet redan var det är för något men kan inte skriva det i bloggen. . Vi ska mötas i centralen vid fyra för att dricka något innan vi promenerar ner till läppsiftet. Där kommer vi stanna och kommer nog tillbaka vid 12tiden. Möter nog upp alla tjejerna istan för att dansa loss lite.

Söndagen är inte lika rolig men kommer säker vara bakfull och förjävlig. Ska tillbaka till sahlgrenska med. Där blir det några timmar som går till spillo. Men annars består dagen bara av mys med min kärlek.

Hoppas ni alla får en underbar helg . Ciao

Kommentarer

Postat av: karolin chambel

Publicerad 2009-12-18 18:45:57

DU GLÖMDE ATT SKRIVA ATT JAG KOMMER, DOCK INTE PÅ MÅNDAG ÄNDRADE PLANER JAG ÄR FRAMME OM EN TIMME!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela