danaisdana

Kärlek

Publicerad 2009-12-09 22:18:04 i Allmänt,

Ligger i soffan och börjar bli jävligt trött , det kliar i ögonen men orkar inte ens resa på mig för att gå till badrummet och tvätta bort sminket.  Ensamt är det här hemma också jag vill att mina päron ska komma hem. Mina föräldrar är inte bara mina föräldrar utan vi är bästa vänner. Kommer bli jobbigt att flytta ifrån dom. Men dom får räkna med att dom kommer ha sin dotter på besök ganska ofta :D




Jag säger alltid att pappa är mammas andra halva och att mammas är pappas andra halva. Dom kompleterar varandra fruktansvärt bra. Och den 16dec har dom vart lyckligt gifta i 20år. Mamma var 16 år när hon träffa pappa och han var 18år. Nu är dom i egypten och hoppas dom har den bästa resan någonsin . Detta kallar jag äkta kärlek 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-15 15:48:50

gud vad kul att de har hållt ihop så länge! Du får hälsa de så himla gott från mig Danni,och även till lille nicke picke :) Tänk så många minnen vi har ändå =) Massa kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-15 15:49:48

Hihi glömde skriva mitt namn. Puss Camilla ;)

Postat av: Daniellla

Publicerad 2009-12-17 10:57:57

Det ska jag göra hjärtat :D Aaa vi får ses någon dag nu om du kan :) puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela