danaisdana

Pappa

Publicerad 2009-12-02 13:11:14 i Allmänt,

Ibland så älskar jag min pappa extra mycket. Han är den som aldrig gör något fel eller klantar till det. (Enligt han då). Så därför blir det alltid extra roligt när han har gjort bort sig lite. Måste bara berätta lite hur min pappa är så man kan förstå det roliga. Min pappa är ungefär 2meter lång , blonthår , skäggig och stor som en jätte. Pappa är  den hårda typen som har lite svårt för att visa känslor och han kan aldrig erkänna sina fel. Anyway ska berätta va just min kära far gjorde här om dagen. Han brukar alltid ha sina arbetskläder i badrummet så när han vaknar  tar han på sig sina kläder som vanligt. Men denna morgon hitta inte han sin tröja. Så han tog en tröja som låg bland det nytvättade. Inget mer med det så han gick till jobbet som vanligt men han tyckte att alla på jobbet kollade konstig på han men dom sa inget till han. Men när han kommer hem så titta mamma på han och började skratta. Uffe vad är det du har fått på dig ? Han kollade ner på sin tröja och började as garva han med. Jo han hade fått på sig ett nattlinné med en stornalle björn där det stod sleep tight HAHAHAHA.  De nattlinnet brukar jag sova i och går ner till knäna på mig hahaha. Han skämmdes lite men han tyckte mest det va en rolig grej men som vi skratta den dagen :D Min pappa är den bästa i hela världen <3



Kommentarer

Postat av: Jemilia - Mamma till Desandro

Publicerad 2009-12-02 19:20:57

hahaha så sött :D

Postat av: Ida

Publicerad 2009-12-03 21:32:40

Haha sånt är ju så himla kul :D

Postat av: Hellan

Publicerad 2009-12-04 09:51:45

HAHAHAHA asg* Så klockrent.. De är roligt när sånt inträffar ;D ett gott skratt förlänger livet hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela