danaisdana

åååhhh

Publicerad 2009-08-18 11:13:05 i Allmänt,

Jag är så förbannat trött på alla lipsillar. Ta tag i era liv och sluta tyck så synd om er själva. Det är ett av det värsta jag vet när allt går till överdrift. Fine man måste må dåligt och ha sina dåliga dagar , men livet blir ju inte bättre om man ska dra ut på det  och söka emati och uppmärksamhet  hela tiden. Jag kallar dessa människor energitjuvar. Dom förstår inte att detta drar ner på alla andra i sin omgivning. Och framför allt blir jag helt galen när personerna i sig sitter och gråter floder och ber om ursäkt som dom gjort hundra gånger om. Men snälla det är väl inte jag som satt dig i denna skit? Du har själv satt dig där och du Själv få ta dig ur det. Jag finns alltid här för dom jag älskar men vissa människor får inte nog med att bara utnyttja situationen. Man kan vara vilsen och man kan vara blind men man sårar inte dom man älskar.

Anyway så tänker jag iallafall fortsätta leva som jag gör och bara älska mina vänner till MAX. Fast att jag är skit kass ibland på att öppna mig och jag stänger av mig en del. Men som sagt jag reser mig bara upp från en dålig period. Jag är evigt tacksam att jag har så fruktansvärt fina vänner ni finns alltid vid min sida <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela