danaisdana

shoppelishopp

Publicerad 2009-08-24 12:29:07 i Allmänt,

Jag är seegast idag . Men så blir det när man jobbat i åtta dagar och jag ska jobba fyra dagar till innan jag får ledigt i två hela dagar :(. Men jag investerat mycket nytt till mig själv som jag förtjänar efter allt slit.  Har dock inte vart istan på evigheter , jag hatar att gå istan och trängas med alla människor. Jag tycker det är mysigare att åka till allum eller kungsmässan istället. Eller min favorit - Shoppa på Internett. Man kan bara klicka sig fram vad man vill ha sedan kommer det på posten efter några dagar , det är bekvämt vill jag lova. Jag har också haft turen att allting passar mig som jag köpt.  Men nu någon dag i veckan får jag ta och tvinga mig ner på stan för där har dom vissa affärer som inte finns på allum eller kungsmässan. Jag vet själv att jag kommer få panik efter en timma men men då har jag ialla fall kollat en snabbis.

Trött och hungrig daniella på vallgatan efter en shoppingdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela