danaisdana

Igår blev ...

Publicerad 2009-08-05 12:59:48 i Allmänt,

Igår blev det "filmkväll" eller lättare sagt en tjejkväll med bara prat det blev så mycket prat att alla prata i mun på varandra och det sluta med att vi snackade om tre olika personer med samma namn , alla blev förvirrade och fattade ingenting. Och det gjorde inte saken lättare heller när alla skulle förklara vem personerna va , ialla fall så slutade vi diskutera för vi märkte att vi inte kom någonstans med det. Körde hem mina älsklingar och sedan var det bara raka vägen till sängen . Sov som en gud i natt och jag ville verkligen inte upp och jobba men efter man rest på sig och tagit en kaffe är man i alla fall människa igen.  Sitter här på jobbet nu och väntar in min lunch ska hem på lunchen och sedan svänger jag förbi alexz jobb  :). 

 Ciao Ciao





















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela