danaisdana

Diggidiggi

Publicerad 2009-08-07 13:27:43 i Allmänt,

Idag är det äntligen fredag och jag kan inte beskriva med ord hur jäkla underbart det är att jag fick ledigt i helgen :) Hoppas på en bra helg utan utgång såklart , men men i vårat crew bestämmer vi oss just i sista minuten så  vad som helst kan hända.

Gårdaden spenderade jag nästa hela dagen på jobbet som vanligt , slutade fyra , sprang till bilen körde turbo hem och hoppa i poolen. Där hemma var min moster hennes vän , john mamma och pappa hela gänget låg och sola i det fina vädret. Fick ångest för jag var blekast av alla :(. haha. Fick ialla fall panik i solen efter ett tag så jag bestämmde mig för att fixa ordning mig lite . Tog sedan bilen till min kusins jobb fick hälsa på världens sötaste tant som var dement. Sedan åkte jag till min kära svärmor vi satt och prata ett bra tag som vanligt :). Ringde Alex och träffa han en stund också. Sedan träffade jag min kusin Sofie igen , åkte ner till Bk och uppdaterade oss för vi inte sett varandra på ett tag. Körde hem henne hämta karro i näset och vidare till vasastan. Ja var nog över allt igår men jag va så fruktansvärt rastlös :P

Idag får vi se vart kvällen för oss :)



Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela