danaisdana

keep up the good work

Publicerad 2009-08-09 23:50:32 i Allmänt,

Helgen har vart otroligt skön och lugn. Ingen stress eller baksmälla :). I fredags åkte vi ut till saltholmen , det var meningen att vi skulle ta ett natt dopp men stannade ej så länge. Alla var trötta efter en vecka med jobb.  I lördags träffa jag min älskling gud vad jag älskar den killen <3. Ingen tjockis är han längre men det ska jag allt ändra på :P Han är det finaste vilket som :). När jag kom hem var jag  fortfarande trött så jag somna en timma  men kunde inte sova längre för jag skulle på grillning hemma hos svärmor. Satt och tjöta hela kvällen lyssna på balkan musik och drömde sig bort. Efter all mat öl och cigg var man lagom go , Kunde inte köra bilen så jag och Mommo slockna i Niko´s säng. Vakna mitt i natten att det var så varmt att jag nästan dog som tur var somna jag om igen. Vaknade ganska tidigt, åt frukost. Sedan hem igen och som vanligt somna jag på soffan. Om jag hade fått så hade jag sovit hela helgen. Jahopp i morgon är det helvetes måndag igen . Det är bara att bita ihop och se glad ut, åker härifrån snart ändå :)




Sandra pratar med flaskan.



Älskar dig sååååååå



Allvarlig för en gång skull :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela