danaisdana

Gårdagen var ju ....

Publicerad 2009-08-13 09:00:21 i Allmänt,

Gårdagen var ju mindre lyckad. Fick skynda mig hem efter jobbet  för Maria väntade på mig och vi skulle åka och sola. Paulie terra både mig och Mommo med sms så vi fick skynda oss för att hämta henne. Hon hade bränt två bra skivor till mig så söt hon är <3.

Jag var så hungrig för jag inte hunnit äta sedan lunchen på jobbet , och det finns ju inget bättre att mätta sin mage med underbar sushi. Vi hann innnan det stängde som tur var . Hämtade upp Sandra på vägen, satt och prata en stund sedan vidare för att träffa två barndomsvänner. Det var så långt det gick bra , för när vi lämnat Sandra börja bilen skaka och låta konstigt ( What the fuck ? ). Jo Daniella smart as har fått punka.  Ringde min kära kusin han kunde hjälpa oss men han hade inga verktyg. Vad i H****e  gör jag nu ?. Ialla fall så ringde jag en killkompis som bytte däcket på 5min :). Det var tur i oturen för jag hade inte velat få punka på motorvägen.

Paulie är snyggast ;)


Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela