danaisdana

Lördag

Publicerad 2009-08-22 10:23:21 i Allmänt,

Äntligen har jag köpt mig en egen bil , det blev en clio som jag alltid velat ha :). Har investerat nya högtalare och mycket annat till bilen. Som tur är har jag en lillebror som fixar allt för jag förstår mig absolut inte på allt meck och kaplar och sånt.  Så fin är min bil :).

Idag ska vi ta farväl av karro hon ska tillbaka till linköping där hon pluggar. Kommer sakna henne enormt mycket men vi har planer  att åka till malmö och stockholm tillsammans, så allt för länge blir hon inte borta. Denna sommaren har vart helt okej . Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på montenegro kan inte förstå att det finns ett så underbart land med helt underbara människor. Saknar det enormt mycket :( . Tjejerna och jag ska dit nästa sommar och det är ett måste.  Har sparat extra semesterdagar så man kan i alla fall vara borta i en månad :).

Ne nu måste jag stänga av datan för att bege mig till solariet .Ska hem och fixa mig, sedan raka vägen hem till Karro för att krama och pussa henne innan hon åker  <3


Kommentarer

Postat av: karolin chambeL

Publicerad 2009-08-23 16:39:04

Kommer sakna dig mer än något enormt jag med! ´Men snart blir dte malmö sen sthlm sen thailand!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela