danaisdana

Regn i love it

Publicerad 2009-08-11 10:54:58 i Allmänt,

Ni kanske tror att jag är helt galen som älskar regn men jag tycker detta bara för att det finns inget värre än att jobba när det är skinande sol och 20+ ute. Vist till helgen skullle jag inte ha något imot att det spricker upp så man kan sola och bada men det lär ju aldrig hända här i sverige. Det är ju höstväder ute och det är nu det ska vara som varmast . Anyway så skiter jag i vilket det är bara jobba och stå i så man kan kolla på lägenhet snart :)

Ska till sahlgrenska med paulie idag hoppas jag kan få någon diagnos nu. Vi får väl sitta där i flera timmar men som tur är har vi massa att prata om så tiden rusar förhoppningsvis iväg.   

Saknar redan mina änglar som är på väg till Sthlm , men dom kommer hem på fredag som tur är <3



Vi besökte en gammalspökstad i veckan.







Sängar och allt är kvar i husen .


Kommentarer

Postat av: karolin

Publicerad 2009-08-11 15:57:39

Vi saknar dig med, nu är vi framme och njuter till max. Vi kanske stannar till helgen med så hoppas inte på för mycket :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela