danaisdana

Helvete

Publicerad 2009-08-06 09:13:13 i Allmänt,

Nu orkar jag inte bli sjuk EN gång till. Min kropp bara skriker efter c-vitaminer så nu har jag lyckats trycka i mig 4 apelsiner två avokadomackor och tre passionsfrukter. Känns redan litte bättre i halsen , som tur är jobbar jag på ett fruktlager så kan äta hur mycket jag orkar :) Ska hem och dricka te med citron, älsklingen säger att det är dunder för halsen.  Prata med han på lunchen igår, och han undrade varför jag bloggade . Han undrar vem som är så utråkad för att läsa om när jag vaknar somnar och dricker kaffe m.m . haha . Igentligen undrar jag det med men anledningen till att jag börja blogga var för att jag själv ska minnas vad jag vart med om osv och att just i göteborg går det så mycket prat om en person man aldrig träffat , därför ska ni få veta hur jag igentligen fungerar. Och så klart hoppas jag inte att ni blir besvikna:) Men i bloggen kommer jag bara skriva det som jag anser är något som alla ska veta :) Resten ja det tillhör mitt privata och mina vänner så klart ;)

Ciao Ciao



Kommentarer

Postat av: karro

Publicerad 2009-08-07 00:43:23

Älskar att du la upp bilder på frukterna!!!! Du har allt börjat komma in i bloggvärlden, hälsa tjockisen att han bara är avensjuk att inte han kan ha en blogg!!!! ses imon

Postat av: Daniellla

Publicerad 2009-08-07 17:50:08

haha den måste ju vara läsvärd ;). Och smalisen han kan ju knappt svata så folk hade nog aldrig läst hans blogg om han hade haft någon :p haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela