danaisdana

Fullt ös medvetslös

Publicerad 2009-08-28 11:51:45 i Allmänt,

Idag är det definitivt ingen deg dag , det ska vara full rulle hela dagen som ska sluta med en lyckad utgång förhoppningsvis. Har inte vart ute på stan på ett bra tag. Har haft avsmak på alla uteställen men idag ger jag det ett nytt försök. Jag slutar tre idag så hinner med ganska mycket innan tjejerna och jag börjar förfesta, ibland så hatar jag att stressa när man ska ut för inget blir rätt. Efter jobbet ska jag lägga mig i ett solaruim för lite avslappning och med lite färg på huden känner man sig ialla fall som en människa, Eftersom det knappt vart någon sol här i göteborg och man jobbat vecka efter vecka ser man ut som en spöke. Men ska bara sola idag sedan ska jag sola en gång i veckan för att behålla färgen.

Måste bara säga att jag är så stolt över dig. Trodde inte du skulle lyssna på mina ord så starkt. Du har verkligen visat vart du står nu och hur vacker och smart du igentligen är. Du har satt dig längst upp på hyllan som du är värd <3. Hoppas att du fortsätter på samma bana och kämpar in i det sista. Jag finns med dig för varje steg du tar .  Idag ska vi dansa heeela natten lång, Glöm inte du är bäst <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-28 17:35:52

Jag älskar dig min kusin, världens bästa är du. Nu blir jag rörd och vet inte vad jag ska skriva eller säga. Du är värd allt som är bra. Glöm inte det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela