danaisdana

Back to work

Publicerad 2009-08-04 11:24:45 i Allmänt,

Jag har fått lite klagomål angående min blogg , jo nämligen att jag är skit kass på att uppdatera. Vist jag är världens data nörd i vanliga fall men på helgerna har jag bestämt att inte vara i närheten av datan. Men jag ska försöka skriva ett inlägg åtminstonde varannan dag :) 

Helgen var ialla fall knäpp eller jag vet inte hur jag ska förklara . Men en sak som är säker att jag ska inte närma mig stan på ett bra tag för det var det tråkigaste jag upplevt. Nu blir det bara massa mys med mina favoriter och impulsresor. För just nu känns det som att jag jobbar dag/natt och helger , jag måste få lite ro och det finns inget bättre att bara slappa med dom bästa.

Idag blir det film kväll hos alexz i hennes fina lägenhet :D



ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela